Sunday, January 13, 2013

ECPI HOLISTIC BATH TREATMENT

ECPI HOLISTIC BATH TREATMENT
Rawatan Untuk Kecantikan Seluruh Tubuh
 
 
ECPI Beauty Healthy International Holistic Bath Treatment dirumus sebagai mandian pelbagai fungsi yang bertindak secara menyeluruh bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan tubuh badan secara keseluruhan.
 
Mungkin ramai yang mengetahui, ECPI hanya air sahaja, tetapi banyak produk lagi yang boleh membantu kita lebih sihat & bertenaga.
 
Di sini ingin berkongsi dgn anda semua. Kalau nak letak testimoni di sini, ramai sgt testimoni. Tapi, saya ingin bgtu yg saya adalah pengguna tetap ECPI HOLISTIC BATH TREATMENT dan saya mnggunakannya untuk seluruh badan. Yang paling best untuk muka & rambut. Saya gunakan sebagai pencuci muka harian dan sbgi syampu. Bagi yg mengalami masalah keguguran rambut, lagi2 la macam saya yang sememangnya adalah masalah keguguran rambut apabila lepas bersalin...mudah saje... letak ECPI HOLISTIK BATH TREATMENT sebesar duit 20 sen ditangan, gosok dikepala dan urut. Biarkan selama 2-3 minit. Kemudian bilas...gunakan hari2 secara istiqomah...Insyaallah berkesan...
 
Paling best skali semasa anak saya kena ciken pox. Kalau tgk badannya...penuh dgn bintik2 dan berair. Kemudian saya disyorkan oleh doktor di ECPI utk gunakannya. Alhamdulillah...cepat sgt kering dan anak saya cepat sgt sembuh.

Fungsi ECPI Beauty Healthy International Holistic Bath Treatment:
1. Menyegarkan tubuh badan.
2. Menghilangkan ketegangan (stress)
3. Mencerah serta melembapkan kulit.
4. Membantu masalah gatal kulit kepala.
5. Menghilangkan kotoran atau bintik-bintik hitam
6. Menghilangkan masalah bau badan
7. Membantu merawat masalah kelimumur
8. Melindungi kulit dari jangkitan kulat dan bekteria.
9. Menghilangkan masalah bau badan
10. Mencegah kulit daripada berkedut
11. Mencegah penyakit kulit
12. Membantu merawat masalah kelumumur
13. Mengatasi masalah gatal kulit kepala
14. Membantu menguatkan struktur rambut
15. Mengurangkan masalah rambut gugur
16. Membantu mengatasi masalah alahan
17. Membantu melangsingkan badan

HARGA:
RM 30

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

AzahHealthnBeauty © 2013 By NC